Olohuoneen stailauksessa on käytetty asiakkaan omia huonekaluja, jotka löytyvät ”ennen” kuvasta. Huonekalujen paikkoja on siirretty ja tavaroita hyödynnetty avaramman ilmeen luomiseksi. TV on ”ennen” kuvassa sijoitettu pikkupöydän päälle, mutta uudelleen järjestelyn kautta pikkupöytäkin löysi paikkansa sohvapöytänä. Tavaraa on karsittu runsaasti. Asuntoon on vaihdettu matto ja tuotu sohvalla sekä nojatuoleilla näkyvät tekstiilit. Muut pientavarat ja viherkukat löytyivät asunnosta. Liika tavaran ja värien ilotulitus sekä koriste-esineiden runsas määrä häiritsee myynti-ilmoituksen kuvassa ja vie huomion itse asunnosta. Asuntoa myydessä ei myydä asukkaiden tavaroita, tauluja eikä tekstiilejä, vaan asuntoa. Valoisa tunnelma on valttia. Kumpi kuva on sinusta myyvempi asunto-ilmoituksessa?
Keittiö voi olla kotoisa, vaikka tavaraa karsitaankin runsaasti. Ostaja ei halua nähdä myyjän ruokatarvikkeita, eikä koriste-esineitä, vaan hillityn ja neutraalin keittiön, johon voi kuvitella omat tavaransa. Kun kuvassa näkyy liian paljon tavaraa, antaa se erittäin sekavan vaikutelman, eikä itse asunto tule esiin. Liiallinen tavara peittää asunnon hyvät puolet, kuten keittiön tasojen tai kaapistojen materiaalit.
Kylpyhuone koetaan erittäin henkilökohtaisena tilana. Tästä syystä on erittäin tärkeää, että myyntikuviin poistetaan kaikki henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät peuaineet ja tavarat. Myös WC-harjat ja roskapöntöt on syytä poistaa. Liian voimakkaat värit ja kuviot tekstiileissä saattavat jopa pienentää tilaa ja sekavoittaa yleisvaikutelmaa.
Pahoittelut, kommentointi on suljettu tällä hetkellä.